Počet položek: 0 0,00 CZK

Průvodce nákupem v eshopu Klíčový servis

Nakupování v eshopu Klíčový servis je snadné:

Připravili jsme pro vás jednoduchého průvodce nakupováním v našem eshopu, díky kterému naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně nakupování. Pokud byste si s čímkoliv nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat ►. Přejeme příjemný nákup.

 

Výběr zboží a filtraceVýběr zboží a filtrace

  • Vyhledávat zboží lze zadáním názvu produktu, výrobce, nebo dalších vlastností do vyhledávací kolonky. Dalším způsobem je procházení kategorií, které naleznete na hlavní straně, v boční liště a v mobilní verzi po kliknutí na ikonu vlevo nahoře.
  • Pokud hledáte konkrétní výrobek, např. cylindrickou vložku v konkrétním rozměru, nebo zadlabací zámek s danými specifikacemi, doporučujeme pro rychlé nalezení správného výrobku použít filtraci dle parametrů. Snadno označíte jeden, nebo více parametrů a zobrazí se jen takové zboží, které vámi vybrané parametry splňuje. Tlačítko pro filtraci neleznete v každé kategorii. 

filtrace dle parametrů

Příplatky a konfigurace produktů Příplatky a konfigurace produktů

  • Některé produkty lze konfigurovat, nebo doplnit o příslušenství formou příplatků. Pokud má produkt příplatky nastavené, jsou vždy zobrazeny nad tlačítkem přidání do košíku. 
  • Pomocí rozbalovače si můžete prohlédnout varianty a ceny jednotlivých příplatků. Při výběru konkrétní varianty příplatku se vedle zobrazí fotografie, kterou lze kliknutím zvětšit.
  • Pokud potřebujete zobrazit další informace o příplatku, najeďte myší na černou info ikonu vedle názvu příplatku, v mobilní verzi je zapotřebí na ikonu dvakrát kliknout.

Příplatky a konfigurace produktů

Technická podporaTechická podpora

  • Víme, že vyznat se v širokém sortimentu může být někdy složité a proto jsme vám k dispozici pondělí až čtvrtek od 9:00 do 17:00 a v pátek od 9:00 do 16:00, abychom vám mohli poradit. Níže naleznete způsoby jak nás kontaktovat, telefonní číslo s odkazem naleznete také v detailu každé položky nad popisem a rovněž v záložce "Zeptat se".
  • V případě, že si s námi nechcete povídat, doporučujeme využít naší poradnu ►, kde naleznete mnoho cenných rad jak se vyznat v našem sortimentu a jak postupovat při výběru zboží. Odkazy na poradnu a návody naleznete také v detailu každé kategorie i každého zboží.

 

Dostupnost Dostupnost zboží

V eshopu se můžete setkat s několika druhy dostupnosti. Konkrétní skladové množství naše, případně našeho dodavatele (sklad eshop:, sklad dodavatel:) je uvedeno v detailu každé položky pod cenou. Pokud je zboží skladem a objednávka je provedena do 12:00, expedujeme tentýž den.

  • skladem 1ks - zboží skladem u nás v množství 1ks, expedice ihned
  • skladem ≤ 5ks - zboží skladem u nás v množství do 2-5ks, expedice ihned
  • skladem > 5ks - zboží skladem u nás v množství 5ks a více, expedice ihned
  • skladem > 100ks - zboží skladem u nás v množství 101ks a více, expedice ihned
  • skladem u dodavatele - expedice + 1 - 3 dny
  • dostupnost uvedena počtem, či rozpětím dnů, nebo týdnů - expedice dle uvedené dostupnosti + jeden pracovní den

Informaci ohledně termínu doručení můžete také získat po kliknutí na zelené tlačítko "Můžete mít již ..." v detailu každé položky.

 

množstevní slevy Množstevní slevy

  • U některých položek je možné při odběru většího množství získat množstevní slevu. Přehled těchto slev je zobrazen v detailu položky pod tabulkou parametrů. Množstevní sleva se nepromítá do součtu ceny pod tlačítkem přidání do košíku, ale promítne se až v samotném košíku. 

 

Doprava a platba Doprava a platba

  • Veškeré informace o možnostech a cenách doprav a plateb naleznete zde ►. Pro bezpečnou dopravu vašich objednávek používáme dopravce Zásilkovna a PPL. Doručení je možné na adresu i do výjedních míst a boxů včetně Z-boxů a Alza boxů. U objednávek nad 2 990Kč s celkovou hmotností do 5kg je doprava zdarma.
  • Platbu objednávky můžete provést online platební kartou, GooglePay, nebo ApplePay skrze zabezpečenou platební bránu Comgate, bankovním převodem (Fio banka), dobírkou, nebo při převzetí zboží na prodejně hotově, nebo platební kartou. Další možnosti, určenou spíše pro firmy, je možnost vystavení zálohové faktury.
  • U objednávek nad 50 000Kč je možnost zažádat o cenovou nabídku.
  • Pokud platba objednávky neproběhne, můžete se k platbě vrátit pomocí odkazu v emailu s potvrzením objednávky. Najdete jej nad souhrnem objednávky. Tento odkaz vás přesměruje znovu na platební bránu, nebo zobrazí údaje k platbě v závislosti na tom, jaký typ platby jste zvolili.

 

B2B spolupráceFirmy a státní instituce

  • Pro registrované zákazníky s IČO (firmy a státní organizace) nabízíme možnost platby fakturou se splatností 14 dní pro firmy a 30 dní pro státní subjekty.
  • Pro tuto možnost je nutné provést registraci a následně nás kontaktovat a my vám tuto možnost platby povolíme.
  • Více informací naleznete zde ►

 

nákupní košíkDokončení objednávky

Po vložení všech produktů do košíku je čas na dokončení objednávky. Do košíku se dostanete odkazem po vložení poslední položky, případně ikonou košíku vpravo nahoře. Objednávku dokončíte v pěti snadných krocích:

  1. Zadáním slevového kupónu, kód slevového kupónu, pokud jej máte k dispozici, zadáváte v prvním kroku košíku nad souhrnem objednávky. Po dokončení objednávky již není možné kupón aplikovat.
  2. Přidáním poznámky k objedávce, tento krok lze samozřejmě přeskočit, ale pokud nám potřebujete sdělit nějaké informace, určitě této možnosti využijte.
  3. Výběrem druhu dopravy, v tomto kroku vybíráte způsob, jakým vám zboží doručíme. 
  4. Výběrem druhu platby, zde vyberete jakým způsobem nám za zboží zaplatíte.
  5. Zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami, bez vašeho souhlasu s našimi obchodními podmínkami nelze objednávku dokončit.

 

Stavy objednávek Stavy objednávek

Přehled a vysvětlení všech stavů objednávek, se kterými se můžete setkat od vytvoření objednávky až po její doručení. Nechceme vás zbytečně zavalovat emaily, posíláme tedy informaci pouze o důležitých stavech objednávek. V závislosti na zvoleném typu platby od nás obdržíte minimálně 3, maximálně 6 emailů.

Standardní stavy objednávek:

  • "Přijata" - Objednávka byla v pořádku přijata do našeho systému.
  • "Zaplacena"  - Platba za objednávku byla v pořádku přijata - týká se objednávek s formami platby kartou online, bankovním převodem a zálohová faktura. 
  • "Potvrzená" - Objednávku jsme ručně potvrdili a vyúčtovali a čeká na zabalení a předání dopravci. V případě formy platby kartou online, nebo bankovním převodem obdržíte ještě samostatný email s fakturou.
  • "Ve výrobě / zhotovování" - Objednávka byla předána potvrzena, vyúčtována a předána do dílny pro výrobu (gravírování a rytí), nebo zhotovení (sjednocování cylindrických vložek a visacích zámků, úpravy vložek, výroba klíčů a podobně).
  • "Připraveno k vyzvednutí" - Zboží je připravené k vyzvednutí na naší prodejně v Plzni.
  • "Odeslána" -  Zboží si dopravce převzal v naší provozovně a teď je to již v jeho rukou, objednávka je vyřízena.

 Další stavy objednávek:

  • "Zálohová faktura" - Na váš email jsme odeslali zálohovou fakturu a čekáme na její úhradu.
  • "Čeká na platbu" - Platba k nám z nějakého důvodu nedorazila a tak vás o tom informujeme.
  • "Čeká na doplnění" - Objednávku jsme na vaše přání upravili a nyní čekáme na doplnění / potvrzen / doplatek. Jakmile bude z vaší strany hotovo, objednávku dále zpracujeme.
  • "Objednáno u dodavatele" - Objednané zboží není skladem v našem skladu, a tak jsme ho pro vás objednali u dodavatele. 
  • "Nepřevzato" - Doručená objednávka nebyla převzata a vrací se k nám.
  • "Zrušená" - Objednávka byla zrušena.

 

 Reklamace a vrácení zboží Reklamace a vrácení zboží 

  • Pokud potřebujete zboží reklamovat, nebo vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě využijte odkaz v emailu s potvrzením objednávky, najedete jej na konci emailu pod souhrnem objednávky. Tímto odkazem se dostanete na formulář, kde vyplníte požadované údaje a nám tak dáte vědět, že zboží reklamujete, nebo vracíte.
  • Další možností je vyplnění tištěného formuláře, který následně přiložíte ke zboží. Formulář je dostupný ke stažení zde ►
  • Reklamace a vrácení zboží se snažíme zbytečně neprotahovat, většina případů je vyřízena do týdne.

 

 Ověřeno zákazníky Ověřeno zákazníky

  • Veškeré objednávky a požadavky se snažíme vyřizovat co nejrychleji a nejlépe. Jsme velice rádi, že od vás, našich zákazníků, dostáváme zpětnou vazbu v podobě recenzí na zbožovích srovnávačích. Váš názor nás zajímá a děkujeme vám za něj.

Pokud jste nenalezli požadované informace, nebo si stále nejste jisti, jak správně provést objednávku, kontaktuje nás:

Potřebujete poradit? Průvodce nákupem v eshopu Klíčový servis

 

Whatsapp podporaWhatsApp: +420 739 027 886 

      • technická podpora a poradenství
      • zasílání fotografií a videí
      • pomoc při výběru a montáží
      • videohovory

TelefonTelefon: +420 374 446 003

      • obecné informace o objednávce
      • doprava a platba, termín doručení objednávky
      • fakturace, opravy faktur, změny v objednávkách
      • tento kontakt prosím nevyužívejte pro technickou podporu

email Email: objednavky@klicovyservis.cz 

      • obecné dotazy, žádosti, podněty
      • technická podpora a poradenství
      • reklamace / vrácení zboží / fakturace

email Email: gravirovani@klicovyservis.cz

      • dotazy ohledně gravírování, rytí a tisku
      • zasílání dat, obrázků a fotografií pro gravírování a tisk

Nebo využijte kontaktní formulář: 

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Zeptat se
     Více informací




Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace