Nakupování v eshopu Klíčový servis je snadné a intuitivní. Připravili jsme pro vás jednoduchého průvodce nakupováním v našem eshopu, díky kterému naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně nakupování.
Pokud byste si s čímkoliv nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat ►. Přejeme příjemný nákup.
Vyhledávat zboží lze zadáním názvu produktu, výrobce, nebo dalších vlastností do vyhledávací kolonky. Dalším způsobem je procházení kategorií, které naleznete na hlavní straně, v boční liště a v mobilní verzi po kliknutí na ikonu vlevo nahoře.
Využít můžete také katalog ►, kde opět naleznete přehled kategorií a můžete využít filtraci dle výrobce, seznam všech výrobců je možné také zobrazit zde ►.
Pokud hledáte konkrétní výrobek, např. cylindrickou vložku v konkrétním rozměru, nebo zadlabací zámek s danými specifikacemi, doporučujeme pro rychlé nalezení správného výrobku použít filtraci dle parametrů. Snadno označíte jeden, nebo více parametrů a zobrazí se jen takové zboží, které vámi vybrané parametry splňuje. Tlačítko pro filtraci neleznete v každé kategorii.
Některé produkty lze konfigurovat, nebo doplnit o příslušenství formou příplatků. Pokud má produkt příplatky nastavené, jsou vždy zobrazeny nad tlačítkem přidání do košíku.
Pomocí rozbalovače si můžete prohlédnout varianty a ceny jednotlivých příplatků. Při výběru konkrétní varianty příplatku se vedle zobrazí fotografie, kterou lze kliknutím zvětšit.
Pokud potřebujete zobrazit další informace o příplatku, najeďte myší na černou info ikonu vedle názvu příplatku, v mobilní verzi je zapotřebí na ikonu dvakrát kliknout.
Víme, že vyznat se v širokém sortimentu může být někdy složité a proto jsme vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 17:00, abychom vám mohli poradit. Níže naleznete způsoby jak nás kontaktovat, telefonní číslo s odkazem naleznete také v detailu každé položky nad popisem a rovněž v záložce "Zeptat se".
V případě, že si s námi nechcete povídat, doporučujeme využít naší poradnu ►, kde naleznete mnoho cenných rad jak se vyznat v našem sortimentu a jak postupovat při výběru zboží. Odkazy na poradnu a návody naleznete také v detailu každé kategorie i každého zboží.
V eshopu se můžete setkat s několika druhy dostupnosti. Konkrétní skladové množství naše, případně našeho dodavatele (sklad eshop:, sklad dodavatel:) je uvedeno v detailu každé položky pod cenou. Pokud je zboží skladem a objednávka je provedena do 12:00, expedujeme tentýž den.
Informaci ohledně termínu doručení můžete také získat po kliknutí na zelené tlačítko "Můžete mít již ..." v detailu každé položky.
U některých položek je možné při odběru většího množství získat množstevní slevu. Přehled těchto slev je zobrazen v detailu položky pod tabulkou parametrů. Množstevní sleva se nepromítá do součtu ceny pod tlačítkem přidání do košíku, ale promítne se až v samotném košíku.
Veškeré informace o možnostech a cenách doprav a plateb naleznete zde ►. Pro bezpečnou dopravu vašich objednávek používáme dopravce Zásilkovna a PPL. Doručení je možné na adresu i do výjedních míst a boxů včetně Z-boxů a Alza boxů. U objednávek nad 2 990Kč s celkovou hmotností do 5kg je doprava zdarma.
Platbu objednávky můžete provést online platební kartou, GooglePay, nebo ApplePay skrze zabezpečenou platební bránu Comgate, bankovním převodem (Fio banka), dobírkou, nebo při převzetí zboží na prodejně hotově, nebo platební kartou. Další možnosti, určenou spíše pro firmy, je možnost vystavení zálohové faktury.
U objednávek nad 50 000Kč je možnost zažádat o cenovou nabídku.
Pokud platba objednávky neproběhne, můžete se k platbě vrátit pomocí odkazu v emailu s potvrzením objednávky. Najdete jej nad souhrnem objednávky. Tento odkaz vás přesměruje znovu na platební bránu, nebo zobrazí údaje k platbě v závislosti na tom, jaký typ platby jste zvolili.
Pro registrované zákazníky s IČO (firmy a státní organizace) nabízíme možnost platby fakturou se splatností 14 dní pro firmy a 30 dní pro státní subjekty. Pro tuto možnost je nutné provést registraci ► a následně nás kontaktovat a my vám tuto možnost platby povolíme.
Po vložení všech produktů do košíku je čas na dokončení objednávky. Do košíku se dostanete odkazem po vložení poslední položky, případně ikonou košíku vpravo nahoře. Objednávku dokončíte v pěti snadných krocích:
Přehled a vysvětlení všech stavů objednávek, se kterými se můžete setkat od vytvoření objednávky až po její doručení. Nechceme vás zbytečně zavalovat emaily, posíláme tedy informaci pouze o důležitých stavech objednávek. V závislosti na zvoleném typu platby od nás obdržíte minimálně 3, maximálně 6 emailů.
Další stavy objednávek:
Pokud potřebujete zboží reklamovat, nebo vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě využijte odkaz v emailu s potvrzením objednávky, najedete jej na konci emailu pod souhrnem objednávky. Tímto odkazem se dostanete na formulář, kde vyplníte požadované údaje a nám tak dáte vědět, že zboží reklamujete, nebo vracíte.
Další možností je vyplnění tištěného formuláře, který následně přiložíte ke zboží. Formulář je dostupný ke stažení zde ►.
Reklamace a vrácení zboží se snažíme zbytečně neprotahovat, většina případů je vyřízena do týdne.
Věnujte prosím pozornost našim obchodním podmínkám ► a samostatné sekci reklamace / vrácení zboží ►, kde naleznete mimo jiné seznam zboží, které nelze vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě.
Pokud jste nenalezli požadované informace, nebo si stále nejste jisti, jak správně provést objednávku, kontaktuje nás: