Počet položek: 0 0,00 CZK

Reklamace a vrácení zboží – postup a podmínky

Potřebujete reklamovat nebo vrátit zboží? Připravili jsme pro vás přehledný postup, jak vše rychle a jednoduše vyřídit. Najdete zde také podmínky pro vrácení, odkazy na formuláře a informace o zboží, na které se vztahují výjimky.

Reklamace a odesílání peněz zpět za vrácené zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě se snažíme zbytečně neprotahovat. Průměrná doba vyřízení je 5 - 7 dní.

Jak postupovat při reklamaci, nebo vrácení zboží?

Pro reklamaci a vrácení zboží můžete využít tyto dva způsoby:

1) Vyplnění formuláře online – rychlejší vyřízení

  • Odkaz pro vyplnění online formuláře pro reklamaci, nebo vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě naleznete na konci emailu s potvrzením objednávky.
  • Registrovaní uživatelé naleznou tento odkaz také v zákaznickém účtu, v sekci "Moje objednávky" po rozkliknutí detailu konkrétní objednávky.
  • Po vyplnění a odeslání formuláře zašlete prosím zboží na adresu: Klíčový servis, Alej Svobody 770/23, Plzeň, 323 00.
  • Pro urychlení vyřízení doporučujeme ke zboží přiložit lístek s číslem reklamace, nebo číslem objednávky. Toto číslo můžete napsat také na balík (na krabici, obálku).
  • Zboží odeslané na jinou adresu, nebo zboží zaslané na blízké výdejní místo, nebude k reklamaci / vrácení převzato.
  • V případě, že po vyřízení reklamace požadujete zboží zaslat na jinou adresu než uvedenou v původní objednávce, sdělte nám toto prosím při založení reklamace.
  • Nezapomeňte nám také napsat číslo účtu pro vrácení peněz.

2) Vyplnění tištěného formuláře

  • Jednotný formulář pro reklamaci / vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě můžete stáhnout zde.
  • Formulář vyplňte a spolu se zbožím zašlete na adresu: Klíčový servis, Alej Svobody 770/23, Plzeň, 323 00.
  • Zboží odeslané na jinou adresu, nebo na výdejní místo, nebude k reklamaci / vrácení převzato.
  • V případě, že po vyřízení reklamace požadujete zboží zaslat na jinou adresu než uvedenou v původní objednávce, sdělte nám toto prosím při založení reklamace.
  • Nezapomeňte nám také napsat číslo účtu pro vrácení peněz.
📝 Stáhnout formulář pro reklamaci / vrácení zboží

Podmínky pro možnost vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě:

  1. Zboží nám musí být doručeno nejpozději do 14-ti dnů od dne expedice.
  2. Zboží nesmí nést žádné známky opotřebení.
  3. Zboží musí být vráceno v originálním balení a s veškerým dodaným příslušenstvím včetně manuálů a návodů.
  4. Obal zboží může být porušen jen do takové míry, která je nutná pro vyjmutí zboží.

Zboží, které nelze vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě:

Odstoupení od smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě není možné v případech, kdy se jedná o výrobek a zboží je v případě vrácení neprodejné jinému zákazníkovi a je tedy znehodnocené.

  1. Vyfrézované klíče dle karty / kódu, klíče navíc objednané s cylindrickou vložkou / visacím zámkem.
  2. Psí známky s gravírováním.
  3. Jmenovky, razítka, domovní čísla, přívěšky s gravírováním.
  4. Potištěné / gravírované RFID karty / čipy.
  5. Zamčené NFC tagy.

Zboží, u kterého je v případě vrácení v zákonné 14-ti denní lhůtě účtován poplatek:

  1. Cylindrické vložky s příplatky prostupové spojky a/nebo ozubeným kolem a/nebo knoflíkem.
  2. Cylindrické vložky sjednocené na stejný klíč.

Toto zboží je možné vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě, z celkové částky objednávky bude ale odečten poplatek 200 Kč za navrácení 1 ks cylindrické vložky do původního stavu.


Potřebujete poradit? Reklamace a vrácení zboží – postup a podmínky

WhatsApp / mobil: +420 739 027 886 / Poradna »

Nebo využijte kontaktní formulář: 

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Zeptat se
     Více informací