Počet položek: 0 0,- CZK

Reklamace, nebo vrácení zboží v eshopu Klíčový servis

Jak postupovat při reklamaci, nebo vrácení zboží?

Reklamace a odesílání peněz zpět za vrácené zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě se snažíme zbytečně neprotahovat. Průměrná doba vyřízení je 5 - 7 dní. Pro reklamaci a vrácení zboží můžete využít tyto dva způsoby:

1) Vyplnění formuláře online - rychlejší vyřízení

  • Odkaz pro vyplnění online formuláře pro reklamaci, nebo vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě naleznete na konci emailu s potvrzením objednávky.
  • Registrovaní uživatelé naleznou tento odkaz také v zákaznickém účtu, v sekci "Moje objednávky" po rozkliknutí detailu konkrétní objednávky
  • Po vyplnění a odeslání formuláře zašlete prosím zboží na adresu: Klíčový servis, Alej Svobody 770/23, Plzeň, 323 00.
  • Pro urychlení vyřízení doporučejeme ke zboží přiložit lístek s číslem reklamace, nebo číslem objednávky. Toto číslo můžete napsat také na balík (na krabici, obálku).
  • Zboží odeslané na jinou adresu, nebo zboží zaslané na blízké výdejní místo, nebude k reklamaci / vrácení převzato.
  • V případě, že po vyřízení reklamace požadujete zboží zaslat na jinou adresu než uvedenou v původní objednávce, sdělte nám toto prosím při založení reklamace.
  • Nezapomeňte nám také napsat číslo účtu pro vrácení peněz

2) Vyplnění tištěného formuláře

  • Jednotný formulář pro reklamaci / vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě můžete stáhnout zde
  • Formulář vyplňte a spolu se zbožím zašlete na adresu: Klíčový servis, Alej Svobody 770/23, Plzeň, 323 00.
  • Zboží odeslané na jinou adresu, nebo na výdejní místo, nebude k reklamaci / vrácení převzato.
  • V případě, že po vyřízení reklamace požadujete zboží zaslat na jinou adresu než uvedenou v původní objednávce, sdělte nám toto prosím při založení reklamace.
  • Nezapomeňte nám také napsat číslo účtu pro vrácení peněz
 

Podmínky pro možnost vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě:

  1. Zboží nám musí být doručeno nejpozději do 14-ti dnů od dne expedice
  2. Zboží nesmí nést žádné známky opotřebení
  3. Zboží musí být vráceno v originálním balení a s veškerým dodaným příslušenstvím včetně manuálů a návodů
  4. Obal zboží může být porušen jen do takové míry, která je nutná pro vyjmutí zboží

Zboží, které nelze vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě:

Odstoupení od smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě není možné v případech, kdy se jedná o výrobek a zboží je v případě vrácení neprodejné jinému zákazníkovi a je tedy znehodnocené. 

  1. Vyfrézované klíče dle karty, klíče navíc objednané s cylindrickou vložkou / visacím zámkem.
  2. Psí známky s gravírováním.
  3. Jmenovky, razítka, domovní čísla, přívěšky s gravírováním, fotografie na dřevě.

Zboží, u kterého je v případě vrácení v zákonné 14-ti denní lhůtě účtován poplatek:

  1. Cylindrické vložky s příplatky prostupové spojky a/nebo ozubeným kolem a/nebo knoflíkem.
  2. Cylindrické vložky sjednocené na stejný klíč.

Toto zboží je možné vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě, z celkové částky objednávky bude ale odečten poplatek 200Kč za navrácení 1ks cylindrické vložky do původního stavu.

Potřebujete poradit? Reklamace, nebo vrácení zboží v eshopu Klíčový servis

Whatsapp podporaWhatsApp: +420 739 027 886 - pro technickou podporu, zaslání fotografií, pomoc při výběru zboží, nebo při montáži

TelefonTelefon: +420 374 446 003 - pro obecné informace o objednávce, dopravě a platbě, termínu doručení

email Email: objednavky@klicovyservis.cz - pro obecné dotazy, žádosti, podněty, reklamace / vrácení zboží a další informace

email Email: gravirovani@klicovyservis.cz - pro dotazy ohledně gravírování a rytí a pro zasílání dat, obrázků a fotografií


Nebo využijte kontaktní formulář: 

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Zeptat se
     Více informací




Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace